vrijdag 26 oktober 2007

Karin Spaink

Goeienavond Hadriana,
Ik ben de hele dag, tussen het lezen in die Nabokov-Wilson brieven door, bezig geweest met de website van Karin Spaink. Je kent haar misschien van haar boeken, ze heeft MS (gehad), ze heeft door borstkanker nog maar één borst. Ze heeft op die website een paar boeken on line staan, 300 columns die in Het Parool en ook elders hebben gestaan, en nog veel meer. Het is een groot plezier om dat allemaal te lezen en te merken dat er nog nuchtere, evenwichtige, verstandige mensen blijken te bestaan, zoals zij, want ik ben het bijna altijd met haar eens. Niet dat ik nou zo nuchter en zo verstandig ben, natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ben,
De website van Karin Spaink heb ik ook regelmatig bezocht, hoewel het alweer een tijd geleden dat ik daar voor het laatst was. Ik bewonderde haar omdat ze een foto liet zien van zichzelf. Borstkanker is denk ik het ergste wat een vrouw kan overkomen. Moet nodig weer eens haar website lezen.