dinsdag 23 oktober 2007

Te hoge bloeddruk

Je zit met je bloeddruk wel te hoog, Hadriana. Normale bloeddruk is 120/80. Ik neem aan dat je er medicijnen voor hebt gekregen?
Pindaolie is hetzelfde als arachideolie, ja. Gemberwortel heb ik in de vorm van djahé van Conimex. De knoflook doe ik gewoon zo: ik neem één of twee teentjes, die plet ik door ze onder een keukenmes te leggen en er plof! met mijn andere hand een klap op te geven.
Die oom die doodviel is waarschijnlijk aan een hartstilstand gestorven, denk je ook niet?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ben,
Ik had al medicijnen (hyzaar) voor mijn bloeddruk, maar als het gemeten wordt is het altijd een momentopname dus mijn huisarts wil dat ik in de loop van de komende weken nog een keer terug kom.
Ik vind dat heel vervelend dus ik laat het denk ik door de longarts meten als ik de uitslag krijg van de testen.
De oom die doodviel is overleden aan een herseninfarct of aan een hersenbloeding, ik weet het niet precies meer, maar niet aan een hartstilstand. Hij was nog erg jong toen hij overleed..

ik gebruik meestal verse gember, omdat ik ook nog wel eens thee maak van gember als ik erg hoesterig ben.