zaterdag 7 juli 2007

Geheimpje

Dit weet Ben nog niet, maar nu weet u het. Ik ben onvruchtbaar, het is iets met mijn eierstokken. Dat weet ik al sinds mijn 23ste. Kinderen krijgen heeft er nooit in gezeten. Gelukkig, moet ik achteraf zeggen.
Weet u wat het rare is? Al de mannen die ik heb gekend (dat waren er maar vier) liet ik wel condooms gebruiken. Ik vertelde ze niets. Waarom, weet ik niet. Dus André, Pieter, Jacques (ik dacht tenminste dat je zo heette, het kan ook gewoon Sjaak geweest zijn) en Oumah: sorry! Ik hoop dat jullie evengoed plezier hebben gehad!
Sarah Harder

2 opmerkingen:

Unknown zei

grappig. Maar je zei dat je nooit zou liegen? En die Sarah, is die fictief?

Ik ben vandaag voor het eerst op je weblog snap je, dus ik probeer het allemaal wat te volgen...

Unknown zei

Oh, sorry Sarah. Ik heb nu ook "Life of Harder" (de vorige post) gelezen, en ik begrijp dat je alles behalve fictief bent.

Leuk geschreven allemaal.

Maar nog even over je onvruchtbaarheid, waarom vertel je dat nu op deze plaats?