zaterdag 13 oktober 2007

Zalm

Goeienavond, Hadriana.
Ik heb een leuke avond gehad: ik ben wezen koken bij de buren. Dat zijn beiden iets oudere mensen, met wie ik het goed kan hebben. Ik had een paar stukjes zalm gekocht, lekker vers. Die heb ik ‘Sumatraans’ gekruid, vervolgens 5 minuten gestoomd en daarna in de koekenpan afgebakken. Daarbij broccoli met een ‘Indonesisch’ pepersausje en gebakken piepertjes. We hebben lekker gegeten, samen.
Na het eten gingen we naar mijn huis toe, want ze wilden mijn computer zien. Hoe dat werkt, en zo. Dus een kopje koffie gezet. Enzovoorts. Een leuke avond.
Ja, die Marcello lijkt een beetje op Vivaldi, daar heb je gelijk in. Het lijkt alsof een goede amateur zijn uiterste best heeft gedaan, vind ik. Zoiets.
En Ayaan is inderdaad een moedig, intelligent mens.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ben,
Wat heerlijk om zulke buren te hebben. Je moet me nog wel even vertellen wat 'Sumatraans' gekruid precies is.
Vonden ze het nog wat, je computer?