zondag 30 september 2007

Andere reacties

‘Als het moet, dan moet het maar. Ik vind het allemaal niet zo veel om het lijf hebben, die plaatjes van meneer Hoogeboom. Om dáár nu een ledenvergadering voor te houden. Ik vind die plaatjes ook over het algemeen onzíndelijk, wil ik niet zeggen. Maar onaanvaardbaar, ook niet. Een technische discussie, zou ik denken.’
De voorzitter.

‘Het moet nu maar eens uit zijn met die flapdrollerij!’
A. Gerritsen.

‘Ik was het helemaal eens met de heer Hoogeboom! Vooral met de wijze waarop hij de bijzondere kunst van Piacka naar voren heeft gebracht. Ik ben 84 en word nog 20 jaar ouder.’
Mevr. J.F. Hoedemaker-Kast.

‘Ik kan helemaal meedenken met Pietersen. De manier waarop Hoogeboom de boel verdraait, dat raakt helemaal nergens naar. Ja, eerst één cartoon, en dan verder? Krijgen wij ook nog wat?’
Kees Zwartekaas.

‘Over de controverse Pietersen-Hoogeboom: bestáát die wel? Gooi jullie meningsverschilletje in een grabbelton en je bent er vanaf! Pietersen: lever dan goeie cartoons aan! En Hoogeboom: wees niet zo eigenwijs, en accepteer de cartoons van Pietersen! De gemakkelijkste oplossing. Toch?’
Karel Verheiren.

‘Je hebt mijn stem als je tegen Hoogeboom stemp, Pietersen. Gegarandeerp!’
Bart de Vree.

‘Het is toch het allerbeste als we, ook over dit onderwerp, genuanceerd discussiëren, beste leden. Zullen we afspreken dat we dat ook doen op onze volgende ledenvergadering? Ik reken op u.’
De voorzitter.

Geen opmerkingen: