dinsdag 18 september 2007

De zee in

Als dat verhaal af is, zet ik het op mijn blog. Het moet gaan over een heer en een dame, buren van elkaar, beiden snel moe. Het is eind februari. De heer is een soort ‘ik’, de dame een soort ‘jij’. In het verhaal lopen ze getweeënlijk door een soort Egmond aan Zee, ze komen allerlei mensen tegen, allerlei winkels lopen ze aan voorbij. Ze komen aan op de boulevard, gaan een kroeg binnen en nemen een drankje. Dan - het is al avond - gaan ze naar buiten, het strand op, de zee in. Einde verhaal.
Ik weet nog niet of ik het in de ik-vorm moet schrijven, ik denk eigenlijk van niet. De eerste zin staat al wel vast: ‘Ik kom!’ zegt ze.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat het af is.
Ik heb een cd-rom gevonden, maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben. Er staat op die cd-rom onder meer:
Herinstallatie CD-ROM
Dan het logo van Olidata (het merk van mijn computer)
Dan staat er: De software op deze herinstallatie CD-ROM wordt op de harde schijf van uw toestel geïnstalleerd bij de producent. Deze CD mag enkel gebruikt worden voor backup en herinstallatie van uw Olidata computer.
Dan staat er: Windows XP Home Edition Service Pack 2.
En tenslotte: Portions © 2006 Microsoft Corporation.
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar het is het enige dat ik heb.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben, ik laat je schrijven, het wordt jouw verhaal. Ik zal niet zeggen dat ik niet ontzettend benieuwd ben. Benieuwd naar de gesprekken die gevoerd worden, welke mensen ze tegen komen en waarom ze meegaat de zee in.

Ik ben bang dat je die cd alleen aan de praat krijgt met een registratienummer, waarmee je je moet aanmelden bij Microsoft.
Ik denk dat het handiger is om toch maar verder te zoeken in mijn kamer.
Maar wel bedankt voor het zoeken.

Groet
Alice

Anoniem zei

Ben, ik laat je schrijven, het wordt jouw verhaal. Ik zal niet zeggen dat ik niet ontzettend benieuwd ben. Benieuwd naar de gesprekken die gevoerd worden, welke mensen ze tegen komen en waarom ze meegaat de zee in.

Ik ben bang dat je die cd alleen aan de praat krijgt met een registratienummer, waarmee je je moet aanmelden bij Microsoft.
Ik denk dat het handiger is om toch maar verder te zoeken in mijn kamer.
Maar wel bedankt voor het zoeken.

Groet
Alice