woensdag 26 september 2007

Tyukanov

De naam van die schilder (maar vooral etser, naar mijn smaak) is Sergey Tyukanov, geboren te Kaliningrad in het fantastische jaar 1953. Weet je waar die Russen ook enorm goed in zijn? In het maken van exlibrissen. Ik heb er vanavond al wel 50 van weggehaald, allemaal prachtig.
Weet je waarom BibliOdyssey ook zo goed is? Door het feit dat ze talloze links, overal naar toe, hebben - die ook weer links hebben enz. Zo kwam ik op ‘plep’, een site die 900 of 1000 links bevat.
Ik denk dat er morgen al een opstandje komt onder de leden, want ik heb een mooi ding gevonden. (Handenwrijven! Zo’n stukje schrijven is wel het leukste werk dat er is.)
Straks ga ik nog even naar Pauw & Witteman kijken, en daarna ga ik naar bed. Ik heb wel een hoofd vol gezoem dat ik niet kan thuisbrengen. Het is niet echt lastig, dus het zal wel ergens toe dienen, denk ik maar. De depressie is voorlopig (afkloppen!) tot halverwege gekomen, en zet niet echt door. Trusten, Zeester.

1 opmerking:

Anoniem zei

Welterusten Ben, ik verheug op de opstand van morgen.