donderdag 20 september 2007

Puck

Ja, dat mens kan vreselijk goed schrijven. ‘Fuck, het is nog helemaal geen tien over zes!’ schrijft ze vandaag, tijdstip: 05:11 uur. Dat vind ik zo grappig! Maar het mooiste vind ik haar stukken die in het ziekenhuis spelen. Ze heeft MS en nog het een en ander, dat alleen al maakt haar tot een kameraad, maar ze schrijft er ook zo prachtig over. Dat maakt haar een vriendin.
Ik ga, nadat ik vanochtend aan mijn verhoor ben begonnen, nu luisteren naar het kamerdebat.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik had dat ook gelezen maar ik ben nu teruggegaan naar 2001 toen ze die weblog opstartte.
Ik ga straks weer verder.Ging het nog een beetje met je verhoor?
Ik zag ergens in een logje van je dat je ook Vara tv magazine leest.
Leuk!
Ik kijk trouwens weinig naar de tv. Op Ketnet/Canvas of bij de publieke omroep hebben ze nog wel eens een goede film. Die neem ik dan op voor als ik weer eens gedwongen thuiszit met bronchitis of zo.