dinsdag 25 september 2007

Ik word weer depressief

Goeienavond, Zeester.
Zender 48 is gewoon de zender die onder mijn knopje 48 staat. Niks speciaals dus (Nederland 1 zit bij mij onder 1, Nederland 2 onder 2 enz.). Ik kijk er heel soms naar, met het geluid uit, en dan kijk ik vooral naar het publiek van de volkszangers en -zangeressen.
Ik vrees dat ik weer depressief word, een dezer dagen. Misschien word ik het helemaal niet, hoor, maar aan mijn dagboekje te zien, klopt het. Ik word weer klagerig enzovoorts. (Misschien blijft het beperkt tot een ‘dipje’. Dat hoop ik in elk geval.)
Ik weet nog een fantastische site: BibliOdyssey. Je moet er maar eens op kijken. Ik vond hem gisteren, omdat ik op zoek ging naar De Stijl-dingen, uitkwam bij de University of Iowa - en hoe ik er verder op gekomen ben, ben ik vergeten.
Ik heb Boontjes ‘Vergeten straat’ uitgelezen. Het viel me niet mee, het heeft bijvoorbeeld niet de klasse van zijn ‘Kapellekensbaan’.
Ik ga straks op tv (Nederland 3) kijken naar GeenStijl. Onaangename mensen zijn dat, vind je ook niet?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Ben,
Dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken.
Ik hoop voor jou dat je niet depressief wordt maar mocht het waar zijn is er dan iets wat ik kan doen (of laten)?
Ik ga straks even naar BibliOdyssey kijken. De titel klinkt veelbelovend.
Het is al heel lang geleden dat ik 'Vergeten straat' heb gelezen. Van 'Kapellekensbaan' weet ik alleen dat het bestaat.
Hoe laat begint dat programma op Nederland 3? Hmm, ik zie dat het al begonnen is.
Tot later.

Anoniem zei

Geen stijl. Yak!