zaterdag 29 september 2007

Oostkust, zul je bedoelen

Goeienavond, Zeester.
New York, dat is de oostkust van de VS. Ben ik ook altijd mee in de war, oost en west, heb ik ook met Engeland. Norwich en Newcastle liggen aan de oostkust.
Hoe vind je de ex-librissen die ik op m’n blog heb gezet? Er komen er nog een stuk of twintig, schat ik. Ik heb er nu ook een paar van Kulhanek en van Tyufanov gevonden. Ik vind het ‘gewone’ werk van die Tsjechen en Russen al zo prachtig, maar in die ex-librissen nemen ze alle vrijheid en gaan ze echt los.
Het is echt een soort Bevrijdingsdag vandaag: de depressie is definitief geweken en de dip lost zich ook wel weer op: de boel wordt weer minder grauw. Hoe het komt, weet ik niet. Ik denk dat het mede komt door het zoeken naar die ex-librissen. Door de vasthoudendheid van de Dienst Somberheid, om het zo maar te zeggen. Maar vooral door het vinden van al dat moois.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik maak die fout wel vaker. Dat komt omdat de VS ten westen van Europa liggen.