woensdag 26 september 2007

Tijdrovend?

Goeienavond, Zeester.
Nee joh, ik heb al 20 of 25 aardige tekeningen, schilderijen en cartoons bij elkaar verzameld. De meeste heb ik van of via BibliOdyssey. Ik weet nu ook beter waar ik moet zoeken. Het is ook leuk werk, dat zoeken. Dat schip met vleugels bijvoorbeeld, ik wist dat het als schilderij bestond. Het was van een Rus, wist ik ook. Maar dat was het enige dat ik wist. Ik had geen naam en geen titel. Toch kom je daar uiteindelijk viavia achter, en dan heb je nog een hoop extra etsen, waterverfjes en olieverfschilderijen ook.
Om zo bezig te zijn, lucht op.
De depressie is nog steeds niet helemaal, niet echt doorgebroken. Het is, op dit moment tenminste, meer een stevige dip, zou ik denken. Houen zo.
Ik denk dat er nog wel wat meer verenigingsnieuws zal volgen, want vast niet alle afbeeldingen zullen de leden bevallen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Ben,

Gisteravond ben ik nog even bij BibliOdyssey geweest en ik herkende het schip. Maar ik weet zeker dat ik het eerder heb gezien. BibliOdyssey is inderdaad een prachtige site.
En het was een hele verademing na het zien van die akelige gluipdozen van 'Geen stijl'.
Met jou hoop ik dat het bij een stevige dip blijft.
Ik kijk uit naar meer verenigingsnieuws, je schrijft erg goed.