zondag 30 september 2007

Bericht van de heer Pietersen

‘Geachte mevrouw Zeester.
Dat valt me nu van u tegen. Niet dat u met de heer Hoogeboom optrekt - men moet ieder mens een pleziertje gunnen - maar dat u mij van platvloersheid beschuldigt. Maar alla, de heer Hoogeboom zal nog wel een poepje te ruiken krijgen op de volgende ledenvergadering! Reken daar maar op. Een kopje kleiner zal ik hem maken, met zijn kunstzinnigheid, die nergens toe dient. He can clean his breast, om ook eens in het Engels te spreken.’

1 opmerking:

Anoniem zei

Geachte heer Pietersen,

U zult toch moeten toegeven dat lachen om een man die struikelt en vervolgens van een berg afvalt getuigt van een platvloers gevoel voor humor. Dat is heel tragisch voor die man en zijn familie en om daar om te lachen, wel, dat vind ik ongepast.
Vervolgens spreekt u over uw flatulentie en dat is ook een tikje vulgair naar mijn smaak.
Een kopje kleiner maken, meneer Pietersen, dat deed men in de middeleeuwen. Evenals schedels inslaan, met de ploertendoder zwaaien en vierendelen. Ik ben behoorlijk geschokt over zoveel onbeschaafdheid. Ik hoop dat u zich wat fijnzinniger zult uitdrukken tijdens uw betoog. Ik vrees echter het ergste.