zondag 16 september 2007

McFerrin: nog precies ook!

Dank voor de toezending van de nieuwste Paper Music-stukken. Het mooist vind ik het concert van Vivaldi, en vooral het stukje Bach. Ik heb net nog even de piano-uitvoering met Glenn Gould gedraaid, en McFerrin zingt precies de bovenhand! Hij zingt dus niet alleen goddelijk mooi, ook nog eens precies zoals de componist het voorschreef. Razend knap. Deze twee stukken vind ik, met de Boccherini die je me gisteren toezond, van de allerhoogste klasse. Ik zal de Paper Music ook doorsturen naar mijn zus, de pianolerares, in de hoop dat ze me terug zal mailen ‘Wat verschrikkelijk mooi!’
O ja, op mijn zoektochtje gisteravond naar informatie over Bobby McFerrin, kwam ik ook een YouTube-filmpje tegen, waarin hij live het Ave Maria (‘Oiveh Maria, for Jews’) zingt, van Bach/Gounod. Ook al zo mooi.
Hoe gaat het met de installatie van die vmware?

Geen opmerkingen: